Brief projektowy

Na tym etapie musimy zebrać jak najwięcej informacji o tym czego oczekujesz od nowego projektu. W tym celu przygotowaliśmy prosty dokument w którym możesz przekazać wskazówki na temat celów i wymagań projektu, grupy docelowej, koncepcji graficznej itp. Jasny przekaz pomyslu na projekt graficzny pozwoli uniknąc rozczarowań oraz przyśpieszy tworzenie pierwszych szkiców.
 
 
 
 

Możesz również określić inną formę kontaktu np. nr gadu-gadu, identyfikator skype itp

 

Wybierz typ realizowanego projektu

 

Jaki jest cel powstania projektu? Co jest celem nadrzędnym: zmina wizerunu firmy, a może uzyskanie wyższej sprzedaży produktu lub zwiększenie zainteresowania usługą?

 

Wybierz grupę docelową do jakiej ma być skierowany projekt

 

Określ cechy projektu graficznego witryny lub banneru reklamowego. Wskaż ulubioną kolorystykę, typografię, rozplanowanie elementów. Możesz również opisać ogólny styl projektowy

 

Dla łatwiejszego ustalenia stylu projektowego, możesz podać linki do stron, które wg Ciebie są godne uwagi, wraz z opisem interesujących Cię elementów